Friday, January 30, 2009

Malaysia's Motorcyclist


"walaupun sudah tua,tapi saya masih ada banyak banyak semangat main motor tau? Mau tahu kenapa? tanyalah anak saya di bawah photo tu...nampak?"


"Ok..biarlah saya beritahu anda rasiah bapa saya. Rasiah ini oh memang bagus dan berguna, tak percaya ke? kamu boleh try try...belilah satu motor yang berjenama,janganlah macam saya,motor orang tua pun lebih bagus daripada yang saya punya,haiz...memang tak guna....tapi ini bukan saya punya fault, saya tak ada duit ma...tengoklah anak saya di bawah photo tu,motornya juga lebih baik daripada saya punya..."


"Apalah bang, motor saya bukanlah yang terbaik,tapi helmet saya yang baik...tengok, saya masih keci pun boleh main motor tanpa disaman oleh pihak polis. INi adalah kerana helmet saya yang kukuh,ini rasiah datuk,betul tak datuk???""macam ni, mau mati pun susah lah..."

1 comment:

roeroe said...

hahahahahhahahahah.....my gosh....
so damn qi xin la u...
gila kah??
the way u write hor....macam yes wor...ahhaha